Кошик
641 відгук
+380 (93) 299-96-60
Інтернет магазин гаджетів та аксесуарів GadgetShop
Кошик

Гарантія та повернення

Гарантія:

На весь товар поширюється гарантія 14 днів із моменту отримання посилки на пошті.

Для подання заявки на гарантійний випадок зв'яжіться з нами Viber - 0932999660.

У разі підтвердження сервісним центром гарантійного випадку ми здійснюємо обмін на аналогічний товар (якщо такий є), або ж робимо повернення вартості товару на банківську картку.

Гарантія не надається, якщо:

відсутні чи пошкоджені гарантійні пломби;

є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;

порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;

серійний чи IMEI-номер, що знаходиться у пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

природнє зношування або вичерпання ресурсу;

випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідин, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);

ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;

пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.

Обмін та повернення:

Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів після покупки.

Для подання заявки на повернення товару, зв'яжіться з нами у Viber - 0932999660.

Ви можете повернути товар, якщо:

при огляді нового товару вам не підійшов колір чи розмір;

товар не такий, як ви очікували;

товар не відповідає опису чи фото;

товар неналежної якості.

Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд. Повинна зберегтися упаковка, комплект, захисні та транспортувальні плівки.

При поверненні вартість доставки оплачує покупець.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner